Thursday, June 18, 2009

Pendaftaran

DAFTAR SEBAGAI RAKANIAGA
UPTREND

Jangan lepaskan peluang untuk menyertai

BIZNET SUCCESS TEAM

Saya sedang mengumpulkan 100 orang peserta terawal untuk menyertai Biznet Success Team. Ini merupakan kumpulan perintis yang akan mendapat sentuhan luarbiasa secara intensif daripada saya. Matlamat saya untuk memastikan setiap ahli yang menyertai akan berjaya meraih pendapatan luarbiasa. Sudah tentulah anda akan mendapat peluang membongkar rahsia2 besar bagaimana menjana pendapatan menggunakan kuasa Internet secara meluas. Alangkah beruntungnya mereka yang berjaya merebut peluang ini.
Saya akan hanya mempertimbangkan mengambil 100 orang lagi untuk kumpulan elit yang kedua setelah memastikan ahli kumpulan yang pertama sudah mampu melangkah gagah menuju kebebasan kewangan yang dicita2kan.


Kaedah Bayaran Utama Untuk
Pendaftaran Ahli Uptrend

Bayar Secara Online Dengan Penuh Yakin
(Anda juga boleh membuat bayaran dari Mesin Deposit Tunai - CDM)
Kini, anda tidak perlu lagi memandu ke bank .

*PESANAN PENTING

Saya mengesahkan penerimaan bayaran anda melalui Email. Anda juga akan dapat mengalami bagaimana profesionalnya bisnes ini apabila sudah menjadi rakaniaga saya yang sah nanti. Prinsipnya dalam bisnes ini kena percaya diantara satu sama lain. Tak percaya bisnes tak jadi la. Anda tak perlu risau kerana bayaran anda dikendalikan secara cermat dan penuh tanggungjawab oleh "living person" yang ada perasaan bukannya sistem automasi elektronik. Anda perlu yakin bahawa anda sedang berurusan dengan "living person" bukannya mesin. Sebaik2 sahaja saya mendapat pengesahan bayaran anda dari pihak bank, saya akan menguruskan pendaftaran anda serta-merta dengan Uptrend Network Sdn.Bhd. Sila berikan saya masa 24-48 jam untuk menguruskan pendaftaran anda. Selepas proses pendaftaran selesai, maklumat tentang pendaftaran anda AKAN DIEMAILKAN ke email supaya anda boleh terus login ke akaun anda dengan uptrend2u. Anda boleh semak sendiri akaun anda selepas itu.

Sila semak kedua-dua folder: INBOX dan SPAM (bulk mail) anda,
manalah tahu kalau2 email saya terlepas ke
sana.

Terima Kasih.




TATACARA PENDAFTARAN & PENGESAHAN BAYARAN
Langkah 1
Bank in ke salah satu akaun bank saya dibawah mengikut pakej pilihan anda.






Sila lakukan pembayaran ke salah satu akaun yang dinyatakan dibawah.
Klik pada nama bank untuk perbankan online!

Bank No. Akaun Pemilik Akaun
Maybank 162049002777
EMBI BIN SABBAR

* Anda digalakkan untuk memasukkan:
tmi.biznet@gmail.com

ke ruangan email penerima bayaran JIKA anda membayar menerusi
Perbankan Online iaitu Maybank2u.



Pakej-pakej untuk dipilih




(Imej untuk tujuan illustrasi sahaja)
Pakej Bronze

VPP + Lumiglow + IBS

Modal = RM532
Kenalkan minima 2 rakan

Potensi Pendapatan Harian: RM684

Potensi Pendapatan Bulanan: RM20,000



(Imej untuk tujuan illustrasi sahaja)
Pakej Silver
VPP + Lumiglow + Omega + Oxylife + TrimmUp + IBS

Modal = RM1444
Kenalkan minima 4 rakan
Potensi Pendapatan Harian: RM2,052

Potensi Pendapatan Bulanan: RM61,560



(Imej untuk tujuan illustrasi sahaja)
Pakej Gold
VPP + Lumiglow + Omega + Oxylife + TrimmUp +
X’sotika + HealUp + SBW + IBS

Modal = RM2356

Kenalkan minima 6 rakan

Potensi Pendapatan Harian: RM3,420

Potensi Pendapatan Bulanan RM102,600



(Imej untuk tujuan illustrasi sahaja)
Pakej Platinum
VPP + Lumiglow + Omega + Oxylife + TrimmUp
+ X’sotika + HealUp + SBW + Clensup + IBS
Modal = RM3268
Kenalkan minima 8 rakan

Potensi Pendapatan Harian:RM4,788
Potensi Pendapatan Bulanan RM143,640




Langkah 2
Setelah selesai buat bayaran, lakukan 4 langkah berikut:-



Copy - Paste - Complete - Send

1. Copy Borang Maklumat Pendaftaran di bawah
2. Paste ke dalam email anda
3. Completekan borang
4. Send ke alamat email saya

Email saya : tmi.biznet@gmail.com

Borang Maklumat Pendaftaran

En. Embi,


Berikut saya berikan maklumat transaksi bayaran dan maklumat pendaftaran untuk tindakan Tuan mendaftar dan mengaktifkan keahlian saya sebagai rakaniaga yang sah bersama Uptrend Network Sdn Bhd .

Nama Anda :

Nama Dagangan Pilihan Anda :
(contohnya : Tetaknowledge)
(anda bebas memilih nama dagangan tapi biarlah yang bunyinya agak komersial sikit)

No.IC Anda :

No.Telefon Bimbit Anda :

No.Telefon Rumah Anda :

Alamat Email Anda :

Alamat Surat Menyurat Anda :

Nama Pewaris :

No IC Pewaris :

No Tel. Pewaris :

Hubungan Anda Dengan Pewaris :

Pakej Pilihan Anda :
(Bronze * Silver * Gold * Platinum)

Tarikh Bayar :

Waktu Bayar :

Kaedah Bayaran :
(Online Banking * ATM Deposit * ATM Transfer)

No Akaun Anda :

Nama Bank Anda :

Lokasi Bank Anda :

Jumlah RM :

Maklumat Tambahan :
(Jika ingin menambah, silakan)


Sila uruskan pendaftaran saya segera sebagai ahli Uptrend Network Marketing Sdn Bhd. Hubungi saya sebaik sahaja pendaftaran selesai.

Terima Kasih.

**Sila Ambil Perhatian
Maklumat di atas hendaklah diisi dengan lengkap

Semua maklumat tersebut akan digunakan untuk pendaftaran
dan mengaktifkan keahlian anda dengan Uptrend Network Marketing Sdn Bhd.
Amatlah penting anda pastikan maklumat yang anda berikan betul dan tepat.

Terima Kasih.


Langkah 3
Selepas menghantar borang pendaftaran dan pengesahan sila tunggu sehingga 24-48 jam untuk saya menguruskan pendaftaran anda dengan Uptrend Network Marketing Sdn.Bhd. Saya akan memaklumkan kepada anda melalui email sebaik sahaja anda berjaya didaftarkan sebagai ahli uptrend yang sah.



*PESANAN PENTING

Saya mengesahkan penerimaan bayaran anda melalui Email. Anda juga akan dapat mengalami bagaimana profesionalnya bisnes ini apabila sudah menjadi rakaniaga saya yang sah nanti. Prinsipnya dalam bisnes ini kena percaya diantara satu sama lain. Tak percaya bisnes tak jadi la. Anda tak perlu risau kerana bayaran anda dikendalikan secara cermat dan penuh tanggungjawab oleh "living person" yang ada perasaan bukannya sistem automasi elektronik. Anda perlu yakin bahawa anda sedang berurusan dengan "living person" bukannya mesin. Sebaik2 sahaja saya mendapat pengesahan bayaran anda dari pihak bank, saya akan menguruskan pendaftaran anda serta-merta dengan Uptrend Network Sdn.Bhd. Sila berikan saya masa 24-48 jam untuk menguruskan pendaftaran anda. Selepas proses pendaftaran selesai, maklumat tentang pendaftaran anda AKAN DIEMAILKAN ke email supaya anda boleh terus login ke akaun anda dengan uptrend2u. Anda boleh semak sendiri akaun anda selepas itu.

Sila semak kedua-dua folder: INBOX dan SPAM (bulk mail) anda,
manalah tahu kalau2 email saya terlepas ke
sana.

Terima Kasih.


Laman web ini bukanlah laman web rasmi syarikat Uptrend Network Sdn. Bhd. tetapi ia merupakan laman web peribadi pemilik web. Laman web ini bertujuan untuk memperluaskan jaringan niaga yang berdaftar di bawah kumpulan kami - Biznet Success Team. Segala percanggahan maklumat haruslah dirujuk terus ke laman web asal syarikat iaitu http://www.uptrend.com.my/. Penyertaan sebagai ahli melalui laman web ini adalah tertakluk kepada terma dan syarat yang dikemukakan oleh syarikat Uptrend Network Sdn. Bhd.