Thursday, June 18, 2009

Kenali Bisnes

Perhatian: Kepada bakal usahawan Uptrendonline ini adalah peluang terbaik anda. Sila teruskan bacaan sehingga ke penghujung kerana tawaran istimewa menanti anda!











Daripada: Embi (013-341 0387)
Tarikh: June 18, 2009
Email:tmi.biznet@gmail.com
Re: Uptrend Cara Online


Salam sejahtera,

Bagaimana jika anda dibimbing langkah demi langkah menggunakan kaedah paling ringkas & mudah, proses duplikasi secara automatik. Jika anda boleh ikut sudah pasti ahli dibawah anda juga boleh ikut.
Jika anda faham anak kunci kejayaan sistem networking adalah kebolehan menduplikasi (meniru) maka anda patut yakin bahawa kejayaan besar sudah pun berada dalam tangan anda! Inilah jawapan kepada soalan misteri sekian lama, bagaimana MLM mampu melahirkan begitu ramai jutawan?

Jutawan2 MLM adalah peniru hebat yang berjaya melahirkan beribu2 peniru yang sama hebat dibawah jaringannya. Bagaimana nak melahirkan ramai peniru2 yang hebat? Jawabnya, cipta sistem yang mudah. Mudah difaham mudah ditiru. Dengan itu 90% faktor pemusnah impian telah dihapuskan!

Ya! Anda patut terkejut jika saya katakan sistem luarbiasa itu sudah pun ditemui! Tidakkah ingin anda memilikinya?

Siapa lagi yang mahu jana pendapatan besar dengan MLM tapi fobia bila dengar perkataan cold call, table talk, training downline, product meeting, demo, presentation, public speech dan yang senada. Inilah satu2nya peluang baik yang tidak harus dilepaskan begitu saja. Nak tengok keajaiban mari join ! Tak nak pun tak mengapa. Kaya miskin susah senang pilihan kita sendiri. Saya hanya mencari orang yang "nampak" apabila diperlihatkan peluang....

Malang sekali,
"Ramai orang melihat tetapi tidak nampak" Jutawan Dato' Dr Rusly Abdullah (Chef Li).


Tiada Lagi Mimpi Ngeri MLM

Anda tak perlu memandu beratus-ratus KM memburu prospek sebaliknya prospek akan datang kepada anda setiap hari. Macamana ya? Jangan hairan, nanti anda tahu juga !
Anda tak perlu habiskan wang untuk belanja prospek makan sup ekor, sedangkan closing belum tentu. Wow! Dah berapa banyak jimat tu. duit minyak belum masuk lagi.
Anda tak perlu menerjah prospek, anda sendiri tahu anda juga tidak suka diterjah bukan? Langsung tidak mengganggu privacy orang lain, ini cukup bagus!
Dengan belanja kurang RM20, anda mampu menjangkau lebih 100 prospek ! Berbaloi ke tidak? Hebat bukan? Anda perlu tahu rahsia ini....selepas ini ok? Rasa macam tak sabar nak dengar ?
Anda tak perlu melakukan Prospecting, Cold Call, Table Talk, Closing, Coaching secara bersemuka, semua kerja rumit dan meletihkan ini 100% di automatekan. Bukankah kerja2 ini paling dibenci penggiat MLM? Nah, sekarang , yang dibenci dah tak perlu buat lagi. Fuhhh.... alangkah leganya...
Anda tidak langsung merasa kecewa jika prospek menolak. Seorang menolak, anda masih ada 99 lagi menunggu.
Some Will, Some Won't, So What, NEXT!
Selama ni setiap prospek anda tatang macam emas walaupun setengahnya langsung tak tahu berbudi bahasa dan menghormati anda.
Anda tidak perlu bersusah payah melatih downline sebab sistem ini amat mudah ditiru oleh downline anda. Anda patut tahu bahawa kejayaan besar sistem pemasaran networking bergantung 100% kepada kebolehan menduplikasi !
Nah ! masalah paling besar telah dapat kita tangani......apa yang boleh anda jangkakan sekarang?

Keajaiban Akan Berlaku Selepas 90 hari ! Anda perlu yakin dengan sistem UptendOnline yang telah membuka laluan mudah kepada ribuan ahli Uptrend.

Setiap orang miliki impian, Nak jadi kaya. Nak jadi jutawan.Nak pakai kereta besar. Nak ada rumah besar. Nak melancung ke seluruh pelusuk dunia. Nak menyumbang kepada orang miskin & anak yatim. Nak menderma kepada tabung membina surau dan mesjid.Nak hantar ibu bapa menunaikan haji. Nak menyumbang setiap bulan secara berterusan kepada kedua ibu bapa sebgai tanda mengenang jasa. Kebanyakan memilih sistem MLM sebagai kaedah menjana kekayaan. Malangnya impian itu tidak tercapai. Ramai yang kecundang dalam tempoh tidak sampai pun 6 bulan. Apalah faktor penghalang yang memusnahkan impian kebanyakan orang. Kita sudah temui jawabannya.

Inilah 6 Faktor Pemusnah Impian!

1. Salah memilih platform/syarikat
2. Sistem yang rumit sukar ditiru
3. Tewas dengan penolakan bertubi2
4. Kecundang dengan cabaran getir 3 bulan pertama.
5. Putus modal tanpa hasil
6. Putus asa & "mati"
Satu2nya cara capai impian.Hapuskan semua 6 faktor pemusnah tersebut !
Mari gunakan sistem UptrendOnline.
Realisasikan impian anda tanpa perlu mengorbankan keselesaan anda.

1. Mengenalpasti platform/syarikat terbaik untuk anda.
2. Guna sistem yang rengkas dan mudah ditiru.
3. Tidak perlu hirau dengan penolakan.
4. Gagah dan mampu mengalahkan dugaan 3 bulan pertama.
5. Keluar modal hanya untuk hasil yang pasti.
6. Tidak takut gagal, kerja smart tanpa tekanan.

Apa akan jadi setelah 6 faktor pemusnah impian dapat dihapuskan?Jawabannya....inilah dia....Impian anda bertukar jadi realiti!

Realisasikan impian anda!



Mereka dah berjaya kita bila lagi!
Jutawan Noor Azmi

Multi Jutawan cikgu Amir

Jutawan Abd.Manah



Jutawan komposer Rosli selasih


Jutawan Nd lala

Jutawan Rosli Kassim(bekas pengawal keselamatan)

Jutawan Pn.salina(surirumah)




Kelebihan Bisnes Online

Tujuan utama saya membuka laman web ini sebenarnya untuk memperkenalkan kaedah menjalankan perniagaan e-commerce ini secara online. Anda faham bila disebut bisnes online di mana sistem yang dicipta menjalankan kerja untuk anda tanpa henti 24 jam sehari sepanjang tahun. Sistem yang tetap bekerja walau ketika anda sedang tidur sekalipun. Berbeza dengan amalan biasa dalam bisnes MLM yang menghendaki anda menjinjing katalog dan barang ke hulu hilir mengejar dan mencari prospek tanpa mengira waktu dan cuaca. Hujan dan panas ditempuh dan diredah. Saya cukup faham bahawa kerja begini amat meletihkan dan membosankan. Ini bukanlah kerja mudah. Menginsafi kesulitan inilah maka saya telah mencipta kaedah membuat promosi dan jualan sekaligus secara online yakni tanpa perlu anda meninggalkan rumah. Lengkap proses jualan hanya dari keselesaan bilik tidur sahaja. Bunyinya seperti terlalu luarbiasa dan sukar bukan?

Ya ! Sukar dirasa sebab kita masih belum biasa. Minda kita mengatakan sukar dari mula lagi. Hakikatnya, sistem ini amat ringkas dan mudah. Anda sendiri akan terkejut seolah2 tidak percaya anda sendiri sedang menjalankan sistem ini. Memang amat mudah, malahan sistem ini boleh dikuasai oleh sesiapa saja hatta seorang yang buta IT sekalipun. Saya sendiri pun bukanlah pakar IT. Sekadar tahu buka internet sikit-sikit aja. Cara yang saya gunapakai sudah tentulah boleh diikuti oleh sesiapa saja walau sekolah tak tinggi. Kenapa saya katakan mudah? sebab saya akan beri panduan langkah demi langkah macamana nak buat. Cara bagaimana lagi yang lebih mudah dari panduan langkah demi langkah. Ikan Dolphin pun boleh buat ikut apa yang diarahkan jurulatihnya. Jadi janganlah anggap Internet ni susah . Anggap mudah. Simpan tanggapan ini dalam minda anda. Anda akan dapati benarlah ia amat mudah. Percayalah anda boleh lakukan. Jangan sia2kan peluang buat duit dengan kuasa Internet. Lihat apa kata Dr Irfan Khairy tentang peluang di Internet dan perlunya kita berkorban wang ringgit untuk timba ilmu.


“MENURUT KAJIAN, KIRA-KIRA 98% MASYARAKAT TIDAK SANGGUP MENGELUARKAN DUIT UNTUK MEMAJUKAN DIRI, MANAKALA CUMA 2% SANGGUP BERBUAT DEMIKIAN DAN MEREKA ITULAH YANG AKAN BERJAYA.”

- Dr. Irfan Khairy

Apa yang dimaksudkan Dr Irfan ialah pelaburan untuk menimba ilmu. Jelaslah bahawa ilmu itu ada harganya yang perlu dibayar. Begitu juga dengan ilmu dan kemahiran melaksanakan sistem perniagaan ini secara online. Ada harga yang telah saya bayar untuk mendapatkan ilmu ini dari banyak sumber. Banyak masa yang telah saya laburkan demi menimba ilmu yang khusus tentang bagaimana menjalankan perniagaan secara online. Sekarang jika saya menawarkan diri untuk berkongsi ilmu ini dengan anda semua tanpa mengenakan sebarang bayaran adakah wajar anda menolak? Jika saya katakan bahawa anda akan diajar langkah demi langkah seperti memimpin anak kecil bertatih berjalan adakah anda akan menolak? Jika anda lebih baik dari saya, saya pasti ingin belajar dari anda. Tetapi jika anda perlu dibimbing, saya ada disisi anda menunjuk ajar sehingga anda boleh berjalan sendiri. Tidak cukupkah dengan jaminan ini? Jika anda benar2 inginkan perubahan hidup, sahutlah cabaran ini. Jangan persiakan peluang ini. Jika anda leka, sudah tentu semakin jauh anda akan saya tinggalkan. Ingat peluang bimbingan ini saya tawarkan sementara saya masih ada peruntukan masa. Apabila saya menjadi semakin sibuk, minta maaflah saya terpaksa memberikan perhatian kepada perkara lain yang mungkin menuntut lebih perhatian. Jika anda berhajat mendapatkan bimbingan secara peribadi dari saya, bertindaklah dengan menyertai bisnes ini sekarang.


Kenapa Saya Pilih Bisnes MLM

(Berdasarkan fakta dari kajian, MLM adalah jawapan kepada begitu banyak masalah besar kehidupan. MLM juga paling ramai melahirkan jutawan. Uptrend sendiri telah berjaya melahirkan 50 jutawan dalam masa 4 tahun sahaja. Unbelievable ? Believe it !)

1. Saya jadi terbeban dan jemu dengan kehidupan yang dikelilingi hutang . Hutang rumah. Hutang kereta. Hutang Kad Kredit. Hutang Perabot. Hutang Barangan elektrik. Hutang Agensi Kerajaan dan pelbagai jenis hutang lain yang begitu memeningkan. Nasib baik tak ada hutang Along dan makan pun tak adalah sampai buka akaun buku 555.
Beban hutang merosakkan kualiti kehidupan saya sekian lama. Saya hidup dalam ketakutan. Takut dengan bayang-bayang sendiri...andaikata saya mati hari ini...apa akan jadi dengan ahli keluarga saya. Apa yang saya ada untuk diwariskan kepada mereka untuk kelangsungan hidup mereka? Satu-satunya yang saya miliki untuk diwariskan hanyalah beban hutang....mudah2an fenomena ini tidak berlaku ke atas saya.

2. Saya pernah kerja makan gaji. Dari kerja kilang, insurance, masuk Kompeni konsultant pembinaan terus sampai ke Industri Teknologi Tinggi. Kompeni makin besar, makin gah saya juga akhirnya yang rebah. Hampir 6 tahun menjadi hamba kepada berbagai jenis boss yang meloyakan...saya hidup dalam keadaan JOB ! You know what? Just Over Broke !

3. Saya pernah berniaga cara lama, cara biasa, cara yang menjadi tradisi, cara yang sudah menjadi budaya niaga kita sejak sekian lama (cara "conventional" kata orang kampung saya) . Meniaga Kedai kraftangan. Dari awal pagi membawa ke malam. Sibuk tak berhenti. Letih badan tak usah cakap lagi, tapi hasilnya hanya sekadar cukup untuk rolling balik modal saja. Mana boleh jadi kalau macam ni...? Tak ada ke cara lain yang lebih smart untuk buat duit nak hidup senang?

4. Saya nak juga berjaya seperti orang lain. Rakan2 sebaya saya ramai yang sudah menjadi pegawai, dengan doktornya dan dengan profnya. Tapi saya masih tidak mencapai kejayaan signifikan yang boleh dibanggakan dalam hidup saya.
Mana boleh jadi kalau macam ni. Bukankah jalan rezeki itu pelbagai? Tuhan memberi ruang, bisnes ini ciptakan peluang, kenapa saya tak nak rebut peluang ini. Sampai bila nak jadi pemerhati aje...orang lain hari2 buat duit, makin hari makin kaya. Tak ada rasa cemburu ke?
Biar saya mencemburui mereka, asal saya tidak dengki dengan mereka.

5. Saya tak punya banyak wang . Saya juga tak ada banyak masa terluang. Sebab asyik kerja macam nak gila. Nak bawa ahli keluarga makan angin dalam negeri pun fikir berkali-kali. Tioman pun tak pernah jejak. Perhentian pun tak pernah sampai. Langkawi pun setakat tengok kat TV saja. Tak berpeluang menikmati keindahan dunia ciptaan Tuhan. Di mana nikmat kehidupan. Kerja tak berenti tapi mana duitnya.....mana masanya untuk menikmati kehidupan.

6. Saya pun nak merasa senang juga dalam kehidupan ini. Kalau saya ada duit macam2 saya boleh buat, Boleh tolong orang susah, boleh berbakti dengan anak2 yatim, boleh sumbang pada rumah2 kebajikan, makan angin keluar negeri bawa ahli keluargai bersama tak salah kan? Kalau tak ada duit setakat berangan sajalah. Tambah2 pula kalau tak berani dan tak mau buat apa2 . Tak mahu berusaha dan mengambil peluang yang datang. Kalau tak berani berkorban sikit tak payahlah mengharapkan keajaiban berlaku. Nak buat bisness ini pun mesti ada sikit duit dalam saku. Kalau tidak......mau sembang apa???

7. Saya pun ada impian. Nak juga saya ada rumah besar, laman besar, kereta besar, swimming pool , ada air terjun dalam taman tepi banglo hidup happy ada duit, ada masa untuk menikmati kehidupan. Salahkah saya pasang impian begitu? Apa saya tak boleh capai ke? Jawabnya Ya...Tidak Mungkin ! jika sekadar berangan kosong dan bermimpi disiang hari. Kalau usaha betul2 dan kena dengan caranya nescaya Allah izinkan kenapa tidak ?. Saya sedang berusaha ke arah itu. Ayuh marilah kita buat sama-sama. Kalau tak reti tanyalah pada yang lebih arif. Carilah mentor. Saya bersedia pikul tanggungjawab melatih anda. Kalaulah saya tak cukup ilmu dan persediaan cara bekerja yang betul dalam bisness ini, anda fikir saya berani memasarkan peluang ini sampai ke tahap ini? Kepada anda yang positif inilah satu2nya peluang terbaik yang datang dalam hidup anda.


Anda perlu setuju dengan saya menjalankan bisnes MLM secara tradisi amatlah memenatkan. Belanja yang dikeluarkan untuk bertemu prospek saban hari bukan kecil jumlahnya. Masa yang dilaburkan, termasuk masa istirehat, masa untuk bersama keluarga, hatta masa tidur yang dikorbankan bukan sedikit. Semua itu besar nilainya. Terpaksa berdepan dengan prospek yang ego dan menerima penolakan bertubi2 merupakan pengalaman pahit dan pedih terpaksa ditelan saban hari. Berbaloikah pulangan yang kita dapat.
Ini kisah benar saya yang ingin dikongsi. Hayatilah kepedihan yang telah saya sendiri alami. Selepas ini saya kongsikan pula kaedah penawar yang saya miliki . Rahsia Besar ini saya perolehi selepas melalui segala kepahitan dan kepayahan buat MLM secara tradisi. Sebelum itu, lihat ini dulu.


Mimpi Ngeri MLM

1. Saya mula cebur diri dengan MLM semasa zaman pelajar. Waktu tu produk sabun cuci tengah top. Saya jual dekat rakan -rakan di kolej kediaman pelajar sahaja.Syukur ada hasilnya dan poket saya selalu berisi. Lama2 saya jadi bosan asyik bercakap dan buat benda yang sama.

2. Saya hanya berjaya megumpulkan kit jualan yang beraneka dari syarikat yang juga pelbagai. Sebahagiannya saya dah buang kerana dimakan gegat dan lipas, rosak dan terlalu berhabuk. Ada juga yang masih belum dibuka dan masih kelihatan seperti kit baru. Kalau saya cuba mencongak wang yang telah dihabiskan untuk yuran keahlian sahaja pun ...wow...sudah beratus ringgit duit saya lebur.

3. Saya pernah berkejar ke sana ke mari menemui prospek. Letih dan penat bukan kepalang. Mental dan fizikal. Tiap kali sampai dirumah tak pikir benda lain...nak give-up aje.

4. Saya pernah memandu beratus KM semata2 nak bertemu seorang prospek yang kononnya POWER. Rugi kalau terlepas. Rupanya hampeh !!! Hasilnya..ayam terlepas tangan bau tahi.....frust bukan main....

5. Saya pernah membuat table talk sampai letih sebab banyak prospek hatta tak ada table sambil bertinggung pun saya belasah juga...ada hasil tapi tak berbaloi. Duit kopi yang say keluar lebih dari komisyen dapat. Kesian dekat upline saya yang kena sponsor sup ekor........

6. Saya pernah memandu memasuki lorong dan jalan kampung dalam kegelapan malam, hujan lebat guruh berdentum dengan kilat lagi sabung menyabung cuba menjejaki prospek. Nun jauh dari pagar rumah kampung dapat dilihat lampu baru dipadamkan. Sampai dilaman rumah salam diberi tapi senyap dan sunyi pintu tak dibuka. Macam tak de orang aje...... Maklumlah hujan........Hasilnya balik tangan kosong dan besoknya dapat selesema...

7. Saya pernah menghabiskan lebih 3 jam memberikan penjelasan (table talk la tu...) dengan baik punya prospek di kedai kopi , dengan penuh bersemangat dan point yang padat sekali. Apa tidaknya, soalan2 yang dikemukakan sangatlah pro dan relevant gila babi punya. At the end of the session, dengan penuh selamba dia kata..."bagi I sikit masa....nak kena tanya wife I dulu...." pheww......berdesing telinga dengan jawapan dari Mr Pro lagi macho tu. Teh tarik yang bercawan2 dah dibedal tu saya rasa macam tak ikhlas aje.... apelah punya hamba Allah...bagilah jawapan pakai ayat lain sikit....

8. Kecewa dengan program2 MLM yang pernah saya sertai...saya pernah jadi fobia dengan Network Marketing. Bila ada orang bercakap tentang produk baru atau syarikat baru terhangat dipasaran berkonsepkan MLM maka datanglah balek badi saya.....mesti saya tolak mentah2 punyer..... saya cakap duit yang saya ada pun ngam2 aje simpan buat beli susu anak . Akhirnya tukang kempen pun hilang mood tak jadi sembang panjang...sebab saya dah kasi point pembunuh dan terus tunjukkan pintu dekat dia. Memanglah tak patut sangat.....kenapa sampai jadi macam tu....?

9. Puncak dan noktah kepada segala kebodohan, saya mula berjinak2 dengan dakyah Skim Pelaburan Internet. Tak payah buar kejer untung luar biasa. Ayat-ayat power yang dipakai dalam kempen2 mereka cukup memukau orang yang sedang kecewa dan berada dipersimpangan dilema. Program Money Makers ketika itu cukup panas, bukan local tapi global punyer. Terbang juga dekat 2 ribu duit saya. Nasib baik datang kesedaran hasil kaji dan selidik sendiri menerusi internet. Lepas tu taubat tak nak dekat dah dengan skim2 gila ni semua.

10. Lepas terkena sekali tu...saya termenung sambil minda diasah mencari punca di mana silapnya. Apa yang menghalang saya dari berjaya dalam MLM. Saya telah memperuntukkan segala yang diperlukan untuk berjaya dalm business ini. Di mana silapnya hingga saya tak dapat pergi jauh sedangkan bidang perniagaan MLM menjanjikan segala2nya. Itulah hakikatnya tapi kenapa saya tak dapat capai apa yang saya mahu. Kenapa saya masih tak berjumpa dengan apa yang saya cari. Bingung.......bingung......dibuatnya.

Akhirnya........
Keajaiban didatangkan kepada saya.
Mungkin berupa ganjaran atas kesengsaraan masa silam.

Marilah kita secara jujurnya mengakui bahawa bisnes MLM secara tradisi amatlah perit dan mencabar. Membuat panggilan dan mengatur pertemuan dengan prospek setiap hari bukanlah sesuatu yang menyeronokkan. Selain mematahkan semangat anda, ia juga boleh mengosongkan poket anda. Andaikata anda tidak punya kekuatan dalaman yang luarbiasa untuk bertahan sehingga melepasi dugaan peringkat awal ini, nescaya anda akan kecundang. Saya bukan menafi kebolehan anda dengan mengatakan anda tidak mampu melakukannya. Saya katakan kebanyakan orang sememangnya tidak mampu.
Inilah golongan yang akan mati sebelum berjuang ataupun mati di perjalanan sebelum berjaya mencapai matlamat sebenar. Sejujurnya saya katakan saya adalah salah seorang dari golongan ini. Noktah.
Terdorong dari kegagalan masa lalu, saya telah menemui jawaban kepada punca mengapa lebih 90% usahawan MLM gagal. Jika sekarang saya katakan bahawa, kaedah pemasaran saya mampu menjana pendapatan dan kejayaan yang sama hebatnya berbanding kaedah terhebat cara tradisi, tidak inginkah anda mencubanya?
Perbezaan besarnya, kaedah saya tidak memerlukan anda keluar meninggalkan rumah, malahan berpeluang jana pendapatan lumayan dari keselesaan bilik anda sahaja. Apa pilihan lebih baik yang anda boleh fikirkan?

Anda berhak tahu bahawasanya lebih 95% penggiat MLM kecundang pada peringkat 3 bulan pertama penglibatan mereka? Bukankah ini suatu fenomena yang menakutkan? Anda terpaksa terima hakikat pula bahawasanya baki 5% lagi yang berjaya melepasi laluan sukar selepas 3 bulan akan terus mara sebagai wira MLM. Mereka inilah yang mendominasi pasaran sebagai Jutawan2 MLM.

Jadi kenapa perlu berfikir hal yang bukan2. Masalah sebenar telah saya nyatakan melalui statistik yang diakui sehingga peringkat global. Yang jelas, tembok penghalang besar diperingkt 3 bulan pertama harus diruntuhkan dahulu sebelum kita boleh bercakap tentang kejayaan MLM. Mimpi ngeri hilang masa, hilang duit, hilang kawan, hilang sabar , hilang kualiti keluarga, patah semangat dan mati perjuangan harus ditangani terlebih dahulu.

Inilah masalah besar yang perlu mendapat perhatian dan diberikan jawaban menanganinya. Inilah sebabnya juga saya ingin berkongsi bersama anda kaedah pemasaran online yang saya temui ini. Anda perlu yakin, kaedah online ini bakal merubah segala tanggapan menakutkan tentang MLM terutama mengenai pengalaman pahit getir diperingkat awal penglibatan. Anda tidak perlu risau lagi untuk bangun semula jika pernah kecundang sebelum ini. Kepada yang belum pernah terlibat dengan MLM, anda berpeluang mencipta kejayaan dengan langkah yang betul dari peringkat mula lagi. Tahniah kepada anda yang bijaksana memilih kaedah Uptrendonline.



KENALI UPTREND

Uptrend Network Sdn Bhd (Uptrend) adalah sebuah syarikat berdaftar di bawah Akta Jualan Langsung, AJL931489. Merupakan sebuah syarikat rangkaian siber berkonsepkan e-dagang yang mempunyai potensi pasaran yang amat luas. Uptrend mempunyai tenaga pengurusan yang berpengalaman serta mempunyai rangkaian produk yang berkualiti dan halal. Program ini menawarkan dua sumber pendapatan, iaitu pendapatan secara harian melalui Pelan A dan pendapatan secara bulanan melalui Pelan B. Saya adalah usahawan e-dagang Uptrend sedang mencari rakan niaga di kalangan mereka yang sedang mencari peluang.

Klik Di Logo Uptrend di atas untuk lawati Laman Web Uptrend. Sila dapatkan sebanyak mungkin informasi dari laman ini. Anda tentunya boleh menilai sendiri kebenaran apa yang saya perkatakan sebelum ini tentang Uptrend. Peduli apa pada nama Uptrend. Lihat pada peluang membina masa depan yang ditawarkannya. Jangan stereotype secara membuta tuli sehingga kita menolak peluang besar yang datang. Peluang yang datang hanya sekali dalam hidup. Melepaskan peluang ini bererti menolak tuah. menolak peluang untuk untuk merubah kehidupan. Kalau sudah 50 jutawan dilahirkan dalam tempoh kurang dari 4 tahun, apa lagi yang hendak dipertikaikan keberkesanan sistem pemasaran Uptrend. Kalau Uptrend menawarkan peluang untuk anda jadi seorang jutawan, haruskah anda menolaknya? Haruskah anda sekadar melihat orang buat duit hari2 sedangkan anda asyik buat alasan. Kalau takut bertindak jangan harap hidup akan berubah. Kalau takut keluar modal, jangan sembang pasal bisnes. Kalau takut rugi jangan harap nak untung. Sudah2 lah tu...sudah terlalu banyak masa kita persia2kan mencari, mencuba dan gagal. Kini yang terbaik sudah didepan mata. Kaedah melaksana sudah ada. Tak perlu mengeluarkan peluh dan airmata, hanya sedikit kuasa ilmu dan akal. Langkah melaksana pula akan diajar langkah demi langkah. Nah! apa lagi yang anda cari?

Jika jalan mudah yang anda cari untuk senang, maafkan saya, di sini bukan tempatnya. Saya bukanlah orangnya. Anda boleh tinggalkan laman web ini kerana saya tidak boleh membantu anda. Saya tidak menjanjikan bulan dan bintang. Saya tidak menjanjikan yang bulat datang menggolek . Dapat hasil tanpa buat kerja , tidak samasekali. Maaflah jika saya agak terlalu berterus-terang dalam hal ini. Biarlah saya membuat anda sedikit kecil hati dengan menyatakan yang benar daripada membuat anda rasa teraniaya setelah anda menyertai bisnes ini kemudian mendapati anda tidak berjumpa jalan mudah yang dicari. Daripada anda masuk untuk mati begitu sahaja lebih baik baik simpan duit anda buat beli susu dan lampin anak. Ingat, saya hanya menyampaikan peluang beriring fakta dan bukti. Bukti kukuh yang tidak mungkin dapat disangkal oleh orang jujur, lainlah jika orang itu munafik suka menidakkan yang benar dan suka berpura2.

Saya menawarkan peluang. Peluang yang saya nampak dan terus saya rebut selepas sekian lama saya mengkaji dan meneliti. Akhirnya tergerak hati dan terbakar keinginan saya untuk melibatkan diri secara serius dalam bisnes ini. Walaupun saya telah terkebelakang hampir 4 bulan selama tempoh saya mengkaji peluang ini. Itulah satu kesilapan yang telah saya lakukan dan saya telah membayar harga yang mahal untuknya. Kehilangan peluang pendapatan selama 4 bulan...itulah harganya. Tetapi saya tebus kesilapan itu dengan dengan membeli Pakej Platinum (Apa bendanya tu....nanti anda tahu) yang bakal menebus setiap ringgit yang telah saya sia2kan itu. Jadi saya mengingatkan anda, jangan ulangi kesilapan seperti telah saya lakukan. Jangan tunggu terlalu lama untuk buat keputusan. Anda masuk dan jalankan sahaja perniagaan yang jujur dan amat luarbiasa ini. Apa perlu mengkaji. Pakar2 syarikat telah melakukan kerja2 mengkaji dan menguji dengan cemerlang melibatkan perbelanjaan jutaan ringgit. Kita siapa? Layakkah kita nak mempertikaikan pelan perniagaan yang begitu akademik dan rumit. Serahkan saja dan percayalah pada orang yang lebih tahu dan pakar dalam bidang mereka. Marilah kita cari duit dan bina kekayaan dari hasil usaha kita yang jujur dan bersih.

Lesen AJL Uptrend

Rangkaian Global Uptrend

Aktiviti bertaraf global meliputi Malaysia, Singapura, Indonesia,
Brunei, Thailand, Filipina, India dan Hong Kong.


Awas! Jangan sampai anda pening dengan maklumat yang begitu banyak dalam laman web Uptrend. Anda tidak perlu faham segala2nya sebelum bermula. Layari laman web Uptrend untuk dapat informasi sahaja. Cukup kalau saya katakan peluang terbaik kini sudah di depan mata. Anda jangan bertangguh lagi. Anda tak perlu risau kalau belum begitu faham. Ilmu boleh ditambah sepanjang masa. Yang penting, bila kita bermula. Sila kembali semula ke laman ini untuk memulakan langkah ke alam perniagaan online anda. . Laman ini adalah landasan terbaik untuk anda memulakan bisnes Uptrend secara online.

Anda akan kenal, faham dan jadi biasa dengan sistem2 di atas sebaik sahaja anda daftar jadi ahli Uptrend dan mula bergerak. Anda tak perlu risau. Anda akan dapati sistem ini begitu mudah difahami. Percayalah anda seolah2 tidak percaya bahawa menghasilkan pendapatan RM20,000 tidaklah sukar kalau kita tahu cara yang betul melakukannya.

Lihat pula bagaimana sitem hybrid ini berfungsi. Sekali lagi saya katakan, jangan risau jika anda tidak dapat faham pada peringkat pengenalan ini. Anda akan dapati sistem ini begitu mudah diikuti sebaik sahaja anda bermula. Percayalah. Inilah pengalaman yang berlaku pada saya dan mereka yang terdahulu. Apa yang penting, jalankan bisnes ini mengikut step yang ditunjukkan. Anda pasti kagum dengan pencapaian anda. Anda sendiri seolah2 tidak percaya anda mampu melakukannya. Rasakanlah sendiri keajaiban ini.



Kelebihan Uptrend berbanding syarikat MLM lain

(Saya katakan sekali lagi : Anda sudah jumpa yang terbaik ! Apa lagi yang anda cari?)
  • Pendapatan anda dibayar secara harian dan bulanan.
  • Plan Pemasarannya menggunakan system hybrid, menggabungkan 2 plan iaitu Plan A (Untuk Pendapatan Segera) dan Plan B (Untuk pendapatan jangka panjang).
  • Keuntungan dan potensi pendapatan yang tidak terhad.
  • Syarikat telah melahirkan 50 orang jutawan dalam masa tidak sampai 4 tahun.
  • Perniagaan anda boleh diusahakan 24 jam, semuanya menggunakan internet seperti pendaftaran ahli, pembelian dan jualan produk, pengurusan akaun, pengurusan jaringan anda dan sebagainya.
  • Anda dapat memperbaiki tahap kesihatan anda dan kecantikan diri tanpa was-was dengan menggunakan produk-produk yang berkualiti dan halal.
  • Anda boleh menjalankan perniagaan anda dengan tenang dan penuh keyakinan kerana syarikat UI2U.com merupakan syarikat yang kukuh. Lihat profile syarikat dengan . klik di sini
  • Anda akan dilatih dari segi personal development, pengetahuan asas plan pemasaran syarikat, produk dan sebagainya melalui program latihan yang disediakan khusus oleh pihak syarikat untuk ahli-ahlinya.
  • Kesimpulannya dengan kaedah merekrut yang dipermudahkan ke tahap luarbiasa dipelopori oleh UptrendOnline peluang untuk anda berjaya dalam perniagaan Internet + Networking ini amat cerah. Mereka yang selama ini hanya buat perniagaan ini secra offline pun boleh jadi jutawan dalam masa yang singkat, inikan anda yang menggunakan kedua-dua kaedah ini.

Anda belum bangun lagi???

Kenapa sampai jadi begitu...Rata2 orang sedang memperkatakan peluang perniagaan yang hebat ini. Sudahkah anda mendapat maklumat yang tepat dan jujur? Benda baik tidak perlu disembunyikan. Setiap fakta akan dikongsi supaya setiap orang mendapat faedah dan peluang yang samarata.

Tidakkah anda teruja melihat bukti2 kejayaan orang lain mencapai impian hidup mereka? Tak teringinkah anda jadi macam mereka? Mereka pun pada asalnya macam kita juga, orang biasa. Hanya yang membezakan semangat dan kesungguhan mereka yang luarbiasa. Akhirnya mereka mencapai pendapatan luarbiasa. Allah maha adil. Lebih kuat anda berusaha, lebihlah hasilnya. Allah juga menggalakkan kita menggunakan anugerah akal dan ilmu untuk meraih lebih banyak pulangan. Guna tenaga sedikit sahaja. Lebihkan guna kepintaran akal, pasti hasilnya lebih lumayan dengan megaplikasikan teknologi Internet. Kita buat kerja yang sama iaitu memasar dan menjual tetapi melalui kaedah pintar secara online. Bunyi macam susah ke? Kalau susah sudah tentulah saya sendiri tidak mampu buat. Kalau saya , bekas peniaga warong kopi tepi jalan boleh melakukannya mengapa tidak anda? Jika anda diberi pilihan:-

1. Dibimbing oleh seorang Pakar IT dengan menggunakan bahasa ilmiah yang tinggi & rumit dengan bayaran ribuan ringgit.
2. Dibimbing oleh seorang bekas peniaga Kedai Kopi yang menjadi pemasar internet sepenuh masa dan telah sekian lama menjalankan perniagaan online secara hands-on, menggunakan bahasa mudah dan dijamin berhasil,
yang mana satu anda pilih?

Kenapa Saya Pilih Buat Bisnes Ini Secara Online ?
Biar saya jawab dengan bertanyakan soalan kembali.

Kenapa pilih buat kerja cara susah kalau ada cara mudah.
Kenapa sia2kan kemudahan IT kalau ia boleh memudahkan kerja.
Kenapa tak dikongsi ilmu yang ada jika boleh beri manfaat kepada ramai orang.

Sekali Lagi, Lihat Pada Punca Gagal

Rata2 orang bercakap tentang kehebatan bisnes Uptrend yang telah melahirkan lebih 50 jutawan dalam tempoh 4 tahun sahaja. Tidakkah anda teruja? Anda tentu ingin mengikut jejak langkah jutawan2 ini bukan? Saya pun begitu juga! Semua orang akan menjawab Ya!
Malangnya, menjalankan bisnes MLM secara biasa memerlukan kita
berhadapan dengan 6 faktor pemusnah impian yang amat
menakutkan dan dibenci oleh penggiat MLM.Kalau boleh saya ulang sebut 6 faktor tersebut:

1. Salah memilih platform (syarikat)
2. Sistem yang rumit sukar ditiru
3. Tewas dengan penolakan bertubi2
4. Kecundang dengan cabaran getir 3 bulan pertama
5. Putus modal tanpa hasil
6. Putus asa dan "mati

Furrgh ! Alangkah lega rasanya apabila UptrendOnline memperkenalkan sistem online yang dapat menangkis dan menghapuskan mimpi ngeri tersebut.. Lihatlah betapa besarnya bebanan yang telah dapat dipindahkan menerusi sistem UptrendOnline.


  • Terpaksa memandu beratus2 Km untuk menemui prospek yang belum tentu berminat.Tidak perlu membazir masa dan duit untuk tujuan ini. UptrendOnline memilih untuk tidak bertemu dengan prospek selagi prospek tidak masuk ahli jadi rakaniaga.
  • Dah letih membuat panggilan untuk temujanji, nak dapat temujanji pun punyalah susah. Sistem UptrendOnline memilih untuk tidak membuat panggilan kepada prospek. Temujanji hanya atas permintaan prospek yang menelefon anda ingin membuat perjumpaan secara bersemuka. Anda sendiri yang tetapkan tempat dan waktunya, itu pun jika anda bersetuju.
  • Dah letih buat table talk, nak dapat sign-up pun bermacam2 alasan. Itu belum pun bayar daftar lagi. Anda dah tak perlu buat kerja ni lagi. Biar sistem ini yang beri penerangan pada prospek. Kalau dia berminat, dia pasti cari anda. Kalau dia tak berminat, lupakan saja. Serahkan kerja rumit ini pada UptrendOnline. Anda hanya mengambilalih peranan selepas prospek sudah join sebagai rakaniaga. Hebat bukan?
  • Dah bosan dengan penolakan demi penolakan. Tak perlu kecewa dengan penolakan. Jika seorang tolak ada 99 lagi. Some Will, Some Won't, So What, NEXT! Cara Offline mampu ke buat macam ni? UptrendOnline boleh ! Sebab jangkauan anda luas, bukannya terhad dan terikat dengan sebilangan kecil prospek yang cukup susah nak dapat, jadi terpaksa anda tatang mereka macam emas. Inilah puncanya prospek suka jual mahal dan memperlekeh2kan usaha dan bisnes anda. Sistem UptrendOnline tidak membenarkan ini berlaku. Anda tidak akan melayan prospek yang tidak serius. Anda ada kuasa memilih dan anda tidak akan ketandusan prospek. Macammana tuh? Nanti saya kongsikan rahsia ini. Join dulu baru tahu....
  • Dah bosan dengan ego prospek.
    SistemUptrendOnline tidak mengambil endah dan tak kenal pun dengan prospek yang ego. Biarkan dia teruskan kehidupan dengan egonya kalau egonya itu boleh beri dia kekayaan dan kesenangan. Orang macam ni, lama2 insaflah dia .....sementara itu biarkan dan tinggakan dia!
  • Dah letih menerjah sampai pernah juga kena jerkah!
    Apa perlu anda menerjah rambang jika sistem UptrendOnline mampu menapis & mengenalpasti prospek yang benar2 berminat dengan perniagaan anda?Anda berurusan dengan yang berminat sahaja.
  • Nak ajar downline buat kerja, punyalah susah. Bukan senang nak ajar orang....UptrendOnline beri latihan langkah demi langkah guna cara yang simple dan boleh ditiru dengan mudah sebab kita faham nyawa MLM. Konsep tiru cara kerja (kebolehan menduplikasi) adalah nyawa MLM & juga anak kunci kejayaan pemasaran networking. Hakikat ini paling kerap diabaikan. Itu sebab 95% gagal dan "mati".
  • Dah banyak ringgit terbenam, hasil tak sepadan. Boleh pokai jadinya.
    Berapa agaknya modal anda perlu taburkan untuk berjumpa dan bercakap dengan 100 prospek? Logik kalau saya anggarkan RM5 secara purata untuk setiap prospek? Ini bererti sedar tak sedar Rm500 sudah terbenam. Anda perlu percaya kalau saya dedahkan bahawa sistem UptrendOnline.com cuma memerlukan kurang RM20 (Ya ! RM20 atau kurang) untuk melakukan kerja yang sama sedangkan anda boleh berehat sambil minum teh dengan goreng pisang panas yang isteri buat sendiri kat rumah . Bayangkan perbezaan kos RM500 dengan RM20 untuk kerja yang sama. Join dulu baru dapat rahsia ni...
  • Dah banyak masa dilabur, kejayaan tetap kabur. Semangat kian berkubur.....Bayangkan berapa jam anda terpaksa laburkan untuk melengkapkan pertemuan dengan 100 prospek (contoh yang sama seperti di atas). Jika anda memperuntukkan satu jam setiap prospek pun bererti 100 jam telah hangus. Sedangkan sistem UptrendOnline mampu menjangkau bilangan prospek yang jauh lebih besar setiap minit. Prospek pula punya kebebasan masa (prospek boleh ambil masa ikut keselesaan) untuk fahami plan yang ditawarkan. Tiada sebarang unsur memaksa atau menekan prospek. Jika anda sebagai prospek, secara jujurnya yang mana anda lebih suka? Orang datang ke rumah malam2 sembang bisnes sampai lewat malam? atau anda lebih suka pilih masa sendiri layari maklumat di laman web?Layari laman web Team Elite Uptrendonline ini.

Saya dah letih!
Saya akui perniagaan MLM cara offline turun-temurun memang meletihkan...




Apa Persediaan Anda Perlu Ada Untuk Menjalankan Sistem Uptrend Secara Online

Sebuah komputer dengan sambungan internet.
Modal beli pakej pilihan anda. Bronze*Silver*Gold*Platinum
Bayar, daftar & terus jalan bisnes.Semudah ABC&D.




Apa Kelainan Yang Anda Dapat
Dari Sistem Uptrend
Online Jika Anda Join Biznet Success Team Dibawah Jaringan Saya
Anda akan dibimbing terus oleh saya sendiri.
  1. Panduan langkah demi langkah bagaimana menjalankan bisnes uptrend secara online. Simple, ringkas, mudah faham, mudah ikut, sesiapa saja boleh buat. Bagaimana menarik pelawat ke laman web anda macam longgokan gula menarik semut.Boleh buat bisnes ini walaupun selepas 8 jam bergelumang dengan tugas pejabat. Sistem yang menjana wang untuk anda tanpa perlu keluar rumah lagi selepas seharian bertugas. Pilihan terbaik untuk pekerja pejabat segenap lapisan jana pendapatan tambahan malahan jana kekayaan. Ini bukan gurauan kosong. Mereka yang sudah bergelar jutawan Uptrend kebanyakannya adalah bekas pegawai kerajaan yang meninggalkan jawatan tetap mereka apabila menyedari pendapatan dari bisnes ini jauh mengatasi gaji mereka. pendapatan bulanan selama ini sudah menjadi pendapatan harian bagi mereka.
  2. Prospek cari anda, bukan anda memandu berbatu2 cari prospek. Prospek yang telefon anda untuk jumpa, bukan anda yang merayu2 masa dari prospek untuk nak jumpa.
  3. Prospecting, cold call, table talk, closing, coaching, public speech, product meeting, new members meeting, product demo, semua ini tinggal sejarah. anda tak perlu melakukan secara bersemuka dengan prospek. Sistem Uptrend Online yang ambil alih tugas berat ini. Jadi janganlah risau dengan penolakan demi penolakan yang boleh membunuh semangat juang anda.
  4. Kos yang perlu anda keluarkan untuk mendapatkan seorang prospek hanya antara 10 sen ke 20 sen sahaja. Bayangkan berapa kos Jika anda terpaksa memandu berbatu2, belanja prospek makan, letih buat presentation/table talk sedangkan closing belum tentu.
  5. Anda boleh tell-off prospek yang ego dan berlagak sombong. Anda ada beratus2 prospek yang menunggu peluang ini setiap masa. Anda yakin, dengan sistem penyampaian maklumat yang mantap menerusi laman web jualan yang berkuasa, lambat laun, setiap prospek yang serius pasti join juga buat bisnes ini. Anda dan prospek kedua2 menang. Strategi UptrendOnline adalah menang-menang.
  6. Proses duplikasi yang pasti jadi. Inilah nadi & nyawa menentukan kejayaan bisnes MLM. Jika rakaniaga boleh meniru cara kerja anda, sudah tentulah rangkaian anda cemerlang....dan apa akan jadi pada anda?...kejaiban akan berlaku, anda sendiri sukar mempercayai hakikat yang anda sudah pun mengorak langkah seorang jutawan.
LIHAT BUKTI KUKUH DARI KALANGAN RAKANIAGA SAYA

Klik disini!

Pegawai Kerajaan & Swasta
Selepas lebih 8 jam bergelut dengan tugas pejabat, mampukah anda keluar lagi, jumpa prospek, jumpa rakaniaga sampai larut malam. Perlukah anda buat kerja yang menyiksakan ini jika anda boleh buat duit dengan cara yang cukup berkesan dan berhasil sambil bersantai di rumah bersama keluarga. Inilah satu2nya peluang untuk golongan pekerja pejabat yang inginkan pendapatan lebih cara smart. Masa istirehat anda tidak perlu dikorbankan. Anda tak perlu keluar malam lagi semata2 untuk memenuhi temujanji yang belum tentu ada hasilnya. Lakukan dari keselesaan rumah anda disamping anak dan isteri tersayang. Anda yakin, anda boleh.

Pemimpin Pertubuhan

Anda juga berpeluang menjana ribuan ringgit dengan hanya menggunakan pengaruh anda dalam berkongsi peluang bisnes ini dengan ahli2 pertubuhan yang anda pimpin. Inilah satu peluang mengumpul dana yang besar untuk memajukan pertubuhan anda. anda pasti dikenang sebagai pemimpin yang berkaliber kerana bijak membawa perubahan dan kemajuan serta mengukuhkan kedudukan kewangan persatuan. Jika anda boleh mengukuhkan kedudukan kewangan persatuan yang anda pimpin, anda tentunya boleh menjangkakan nasib anda dalam mesyuarat pemilihan yang akan akan datang. Bukan mudah nak pertahankan jawatan tu.....jadi, kenalah buat duit untuk persatuan. Anda join dulu, yang lain tentu ikut boss, bila masing2 dah buat duit bagus dengan Uptrend, takkan tak mampu menyumbang utuk tabung persatuan..nanti masing2 berebut2 nak derma.

Pekerja Industri

Jika anda seorang pekerja industri yang terikat dengan kerja shif 12 jam, lakukan ketika off-days selang masa bertukar ke shif baru. Saya biasa kerja kilang, duit dapat boleh tahan, tapi badan pun letih boleh tahan. Kadang2 rasa tak berbaloi jugak mengambilkira masa dan hak anak isteri yang kita rampas, sampai kilang dah jadi rumah no 2. Towkay kilang juga yang kaya raya, kita dapat kayap aje. Silap2 haribulan towkay lari malam, kita tergamam......ayuh marilah buat bisnes ni & nikmati hasil dengan sistem yang tidak pun mengalirkan peluh.

Professional

Jika anda seorang professional yang bekerja atau menjalankan perniagaan sendiri, lakukan pada masa santai pilihan anda sendiri , dihujung minggu contohnya. anda professional, tentunya saya anggap bijak melihat peluang dan nampak yang tersirat disebalik peluang itu. Apa mau sembang banyak?

Surirumah

Jika anda seorang surirumah sepenuh masa, nah! apa lagi pilihan lebih baik yang anda cari? Lihat saja kisah kejayaan jutawan Pn Salina yang pemalu tu....Kalau beliau boleh buat, kenapa tidak anda? Hanya dari keselesaan rumah. Inilah kehebatan sistem UptrendOnline yang saya perkenalkan.

Pelajar
Jika anda seorang pelajar, lakukannya dari keselesaan bilik di Kolej Kediaman masing2. Rakan2 anda pasti teruja melihat anda hidup bergaya dan berduit walaupun masih belajar. Bukan sedikit contoh pelajar jadi kaya bersama Uptrend. Hinggakan lepas graduate terus tak jadi minta kerja. Mana ada majikan sanggup bayar kalau fresh graduate mintak gaji RM20,000? Dan takkan pula graduan jutawan Uptrend tu nak mintak gaji RM2000 sebulan....apa kelas beb!

CEO
Jika anda seorang CEO, pengaruh anda sudah memadai untuk menarik rakan dan sub-ordinates dengan menawarkan peluang hebat untuk mereka supaya dapat sama2 menikmati kesenangan hidup. Mereka pasti terhutang budi kepada anda selepas mereka melihat hasilnya. Jika anda berpeluang menjana jutaan ringgit dari bisnes ini dengan hanya bermodalkan pengaruh dan sedikit masa dari keselesaan bilik komputer di rumah anda disamping isteri tersayang.....kenapa anda harus abaikan peluang ini.


LIHAT BUKTI KUKUH DIKALANGAN RAKANIAGA SAYA
Klik disini!

Jika anda mencari jalan singkat untuk berjaya, maaf anda tidak akan menemuinya di sini..
Jika anda mencari kaedah merekrut dan mengembangkan bisnes paling berkesan dalam sejarah MLM,
Ya! Rahsia Besar itu ada di sini. Teruskan menjelajah Laman Web ini.



Bertindak Sekarang!!

JANGAN ULANGI KESILAPAN SAYA, Saya telah mengambil masa terlalu lama mengkaji dan mengkaji. Saya terlupa hakikat sebenar, Saya tidak layak mempertikaikan plan yang sudah digunapakai selama 4 tahun dan telah melahirkan lebih 50 orang jutawan. Nasib baik saya sedar diri walaupun agak terlewat memulakan bisnes ini. Anda terima sajalah hakikat bahawa inilah plan perniagaan terbaik di Malaysia masakini. Pakar2 di Uptrend telah melakukan kajian terperinci dan telah melaburkan jutaan ringgit. Layakkah kita untuk meragui apalagi mempertikaikannya.

Anda tidak perlu faham segala2nya secara detail sebelum bermula kerana proses pembelajaran sebenarnya hanya akan berlaku selepas anda daftar dan mula bergerak. Proses pembelajaran yang berterusan dengan bimbingan pakar2 MLM dari Uptrend dari kalangan pengurusan tertinggi Uptrend dan juga jutawan2 Uptrend yang akan berkongsi tips kejayaan tanpa mengira waktu. Apa lagi yang anda mahu? Jangan sekali2 merasa diri anda hebat kalau sekadar kokok berderai2 tapi hanya mundar-mandir keliling gelanggang. Ayuh ! Mari masuk gelanggang ! Buka peluang untuk diri anda muncul juara !

Anda boleh menjadi pakar dengan melayari sepenuhnya laman web niaga saya tetapi segala maklumat berguna yang anda kumpulkan itu menjadi sia-sia jika anda tidak bertindak dan membuat keputusan sekarang. Ingat, sistem UptrendOnline tidak memerlukan anda mengetahui segala2nya sebelum bermula. Bertangguh bukanlah keputusan yang bijak. Perubahan tidak akan berlaku selagi anda belum bermula. Saya telah membekalkan cukup maklumat penting kepada anda untuk membuat keputusan. Kini segala-galanya terserah kepada anda. Jangan jadi pakar yang pokai.Jika inginkan perubahan hidup cara UptrendOnline, sila buat pilihan pakej disini!

Jika dengan penerangan panjang lebar beserta bukti2 yang jitu yang dikemukakan ini pun anda masih takut untuk bertindak, takut untuk membuat keputusan, maka anda patut sedar sendiri bahawa anda sememangnya tidak ada ciri2 seorang usahawan. Jadi anda janganlah bermimpi untuk merubah kehidupan, mencipta kekayaan, apatah lagi memasang impian menjadi jutawan.

Jika RM 500 pun anda tidak mampu menyediakannya, janganlah menyimpan hasrat menjadi kaya. Kekayaan tidak akan datang tanpa pengorbanan wang ringgit. Kalau benar anda bersikap begitu, anda patut merasa malu pada diri sendiri. Kemudian anda perlu rasa malu dengan orang seperti En Rosli Kassim yang merupakan bekas seorang Pak Guard sahaja. Lihatlah perubahan hidup yang dialaminya hasil keberanian mengatakan Ya! kepada peluang baik yang datang padanya. Tahniah Tuan ! Jutawan Rosli Kassim (Bekas pengawal keselamatan dengan kereta mewahnya)




Jangan lepaskan peluang untuk menyertai

Saya sedang mengumpulkan 100 orang peserta terawal untuk menyertai UptrendOnline Biznet Success Team.Ini merupakan kumpulan perintis yang akan mendapat sentuhan luarbiasa secara intensif daripada saya. Matlamat saya untuk memastikan setiap ahli yang menyertai Biznet Success Team akan berjaya meraih pendapatan luarbiasa. Sudah tentulah anda akan mendapat peluang membongkar rahsia2 besar bagaimana menjana pendapatan menggunakan kuasa Internet secara meluas. Alangkah beruntungnya mereka yang berjaya merebut peluang ini.
Saya akan hanya mempertimbangkan mengambil 100 orang lagi untuk kumpulan elit yang kedua setelah memastikan ahli kumpulan yang pertama sudah mampu melangkah gagah menuju kebebasan kewangan yang dicita2kan.


Join secara online dan anda dapat
website Ui2U versi upgrade dan
4 buah e-book panduan lengkap kaedah menjalankan bisnes Uptrend secara online dari keselesaan rumah. Nilai tawaran ini bernilai lebih RM300! Jika anda fikir tawaran sebegini akan bertahan lama......
Fikir sekali lagi.....dan buat keputusan sekarang!

Hadiah Percuma Yang Menanti Setiap Ahli Uptrendonline Biznet Success Team



Laman Web Ui2u Siap Upgrade

Sebuah laman web ui2u siap upgrade secara percuma sahaja tanpa sebarang bayaran.






Anda dah nampak peluang besar buat uptrend secara online?Jangan berlengah lagi.
Daftar Sekarang Sebagai Rakaniaga
Biznet Success Team!



Salam Kejayaan!

Yang Ikhlas,





Embi
013 341 0387
Email:tmi.biznet@gmail.com

P.S: Harap maaf saya tidak membuat penerangan dan jualan melalui telefon. Sekiranya anda mempunyai pertanyaan sila hubungi saya untuk temujanji (Lembah Klang sahaja).

P.P.S
: Mungkin anda masih ragu-ragu dengan kehebatan menjana pendapatan melalui uptrend secara online. Tetapi saya berani jamin, jika anda membuat keputusan hari ini untuk menjadi rakaniaga saya melalui perniagaan uptrend kaedah bijak secara online kehidupan anda pasti akan menjadi jauh lebih baik.Jadikan peluang ini sebagai permulaan kepada kebebasan kewangan anda. Percayalah pada diri sendiri dan buang sikap negatif dan cepat berputus asa. Bersama kita cipta kekayaan......

Laman web ini bukanlah laman web rasmi syarikat Uptrend Network Sdn. Bhd. tetapi ia merupakan laman web peribadi pemilik web. Laman web ini bertujuan untuk memperluaskan jaringan niaga yang berdaftar di bawah kumpulan kami - Biznet Success Team. Segala percanggahan maklumat haruslah dirujuk terus ke laman web asal syarikat iaitu http://www.uptrend.com.my/. Penyertaan sebagai ahli melalui laman web ini adalah tertakluk kepada terma dan syarat yang dikemukakan oleh syarikat Uptrend Network Sdn. Bhd.